Nyt fra bestyrelsen
Det vil derfor glæde os, at se dig til klubhuset d. 15. marts 2019 kl. 19.00 hvor Hashøj IF er vært med lidt mad og drikke kl. 18.00.
Det vil glæde bestyrelsen, at se rigtig mange af vores medlemmer / Forældre til generalforsamlingen.
Vi ses.
Venlig hilsen
Hashøj IF Bestyrelse


Du kan læse den her: http://hashoej-if.dk/wp-content/uploads/2018/05/20180525-Hashøj-IF-privatlivspolitik.pdf
Du er velkommen til at kontakte både bestyrelse og webmaster hvis du har yderligere spørgsmål til dette.
Der vil både være boldleg for børnene, valgflæsk og politikere som fortæller om deres sag.
Du kan tilmelde dig her:
https://gerlev.dk/events/valgfestival eller på telefon til Lizanne på:58584065
Du kan se hele programmet her: http://hashoej-if.dk/wp-content/uploads/2017/10/Valgfestival-i-Hashøj-NV.pdf
Sidste frist for tilmelding er d. 10. november så skynd dig.
Frivillige har været på seminar for at overveje hvordan vi kan gøre det endnu bedre – så vi har besluttet vi vil holde en fest.
Vi regner med at det bliver en sommerfest, og den bliver hyggeligt. Mere om det senere.
Der var stor enighed på generalforsamling, hvor dirigenten var Troels Brandt fra Hashøj NV.
Formændene kunne fortælle om et år præget af travlhed, men også med et fald i antallet af medlemmer og frivillige. Max Omø orienterede om foreningens arbejde med at få flere frivillige til.
Alt i alt en god generalforsamling.


Det er værd at bemærke, at det er så vigtigt, at vi tjener penge til ungdomsarbejdet i vores idrætsforening, så vi kan sende vores børn og unge til stævner og på ture, og sørge for at vi har de materialer og rekvisitter til rådighed i forbindelse med deres træning.
Ligeså vigtigt det er at tjene penge til ungdomsarbejde, ligeså vigtigt er det at vi står sammen i vores idrætsforening, det sociale aspekt i at gøre noget sammen, møde andre mennesker fra samme forening, lære hinanden at kende osv. Det vil vi i bestyrelsen gerne slå et slag for.
Og som sædvanlig får du får fri forplejning på din vagt og gratis P-billet til alle dagene.
Vores opgave ved markedet er ligesom tidligere år, at opkræve Parkeringsafgift (P-Kontrollør) samt at anvise parkeringspladser (P-Anviser). I år har vi valgt også at rekruttere mandskab til opsætning og nedtagning af skilte (P-Supporter). Denne opgave ligger før og efter markedet.
Vi har brug for jeres hjælp og kan I afse et par timer i dagene 3/6 – 5/6, så klik ind på nedenstående links og sæt jer på en vagt i det tidsrum det passer jer bedst. Det er tilladt at skrive sig på flere vagter.
Eksempelvis en familie på fire personer: mor og far tager imod betaling,
børnene anviser parkeringspladser.
Vi afholder et informationsmøde i HIF klubhus d. 24/5 kl. 17.00 omkring de praktiske informationer, bl.a. forplejning og hvad vores opgave præcis går ud på.
Vi glæder os til at se jer og sætter stor pris jeres hjælp.
Med venlig hilsen
Max Omø:
40 40 91 80
maxoganita@hotmail.com
Olav Olsen:
21 72 22 40
hifswim@gmail.com
Jens Møller:
27 21 05 49
jmhuscher@hotmail.com
Mette Huscher
30 23 45 49
mettemhuscher@mail.tele.dk

Som sædvanlig var stemningen i top, og både børn, forældre og frivillige gjorde sit for at gøre det til en rigtig hyggelig og god dag.
At Hashøj I.F, og Team Rynkeby Vestsjælland lavede et overskud til arrangementet gjorde det til en endnu bedre dag.

Mødet starter kl. 17.00.
Hvis du endnu ikke har meldt dig til – så læs indslaget her. Husk at det gør en stor forskel jo flere vi er.
Venlig hilsen
Bestyrelsen